صفحة: 111

אחר כך מורידים את כל הכרטיסים מהחבל וחוזרים על השלב עם מספרים אחרים . שלב ג : אחרי שכל המספרים נתלו בשלבים שונים והוסרו מהחבל , מבקשים מאחד התלמידים למצוא מבין הכרטיסים מספרים שהם במאות שלמות ולתלות אותם על החבל . עורמים את שאר הכרטיסים בערמה . כל תלמיד מרים כרטיס , ועליו לקבוע אם המספר שהתקבל נמצא בין שתי המאות השלמות או לא ) הפעם מבלי לתלות ( . בפעילות 3 התלמידים מתבקשים למצוא לכל מספר גם את המאות השלמות הקרובות לו וגם את העשרות השלמות הקרובות לו . שימו לב , בסעיפים ב ו - ג אחת המאות השלמות הקרובות היא גם העשרת השלמה הקרובה . הנה התשובות לפעילות זו : . 3 בין אילו עשרות שלמות ומאות שלמות המספר נמצא ? מוֹשׁית הבּלּשׁית ) עמוד 162 ( ) ראו בסוף המדריך , עמודים 158 - 151 (

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار