صفحة: 106

בפעילויות 11 - 10 משלימים תרגילים ואי - שוויונות . הצעה לפעילות פתיחה כותבים על הלוח : . 7 , 010 - __ < 7 , 000 התלמידים מציעים פתרונות וכותבים את ההצעות על הלוח . שואלים : איך נבדוק אם ההצעות מתאימות ? כותבים את התרגילים המתקבלים כשמציבים את המספרים שהציעו התלמידים . פותרים ובודקים אם ההצעות מתאימות . אם התלמידים מתקשים , אפשר להציג בפניהם שתי הצעות , למשל 3 ו - , 10 ולבדוק יחד א ִ תם מה מתאים . דיון : מהו המספר הקטן ביותר שאפשר להשלים ? ) 0 ( מהו המספר הגדול ביותר שאפשר להשלים ? ) 9 ( כמה מספרים מתאימים אפשר להשלים ? ) 10 מספרים ( אלה המספרים המתאימים בפעילות : 11 . 11 הקיפו את כל המספרים המתאימים . אפשר לבקש מהתלמידים לנסות ולענות מבלי לחשב עד הסוף . לדוגמה בסעיף ב , אם המספר במשבצת הכחולה גדול מ - , 3 , 000 תוצאת התרגיל גדולה מ - 6 , 000 ) כי גם המספר הנתון - 3 , 743 - גדול מ - , ) 3 , 000 ולכן המספר אינו מתאים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار