صفحة: 40

בפעילויות 3 - 2 מקשרים את הסיטואציה לכתיבה הפורמלית של התרגיל על סמך חוק הפילוג . שימו לב , במקרים האלה הפילוג אינו לפי המבנה העשרוני אלא לפי הסיטואציה . בפעילות 2 מחשבים את סכום הפירות של שני הילדים : . 2 בכל ארגז יש 6 פרות . כמה פרות יש לכל ילד ? השלימו . כמה ארגזים יש לשני הילדים ביחד ? 16 96 כמה פרות יש לשני הילדים ביחד ? העזרו בתרגילים שלמעלה והשלימו : 42 54 6 96 6 7 96 9 = × + × = 6 × 16 לשני הילדים ביחד יש פרות . בפעילות 3 מחשבים את סך כל התפוחים משני הצבעים : . 3 כמה תפוחים יש מכל צבע ? השלימו . 4 20 = × 5 20 תפוחים ירקים 8 40 = × 5 40 תפוחים אדמים כמה תפוחים יש בסך הכל ? העזרו בתרגילים שלמעלה והשלימו . 60 תפוחים בסך הכל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار