صفحة: 41

עמודים -69 68 בפעילויות 2 ו - 3 התלמידים מציירים סדרה של צורות שבהן זווית הסיבוב בין כל שתי צורות סמוכות היא ° 90 או ° . 45 נוח להתייחס לנקודות האלה בצורות : עמוד 70 קווי הרשת בפעילות 4 יוצרים 12 זוויות שכל אחת מהן שווה ל - , 30 וזווית הסיבוב בין כל שתי צורות סמוכות היא ° . 60 הנחו את התלמידים להדגיש את הקו המחבר בין נקודת הסיבוב לבין הקצה של אוזן הסוס בכל אחת משתי הצורות שצריך למצוא מהי זווית הסיבוב ביניהן . למשל כך : עמוד 71 בפעילות 5 סעיף ג התלמידים מתבקשים לצייר סיבוב של הצורה ב - . 360 בסיבוב שלם כזה הצורה מועתקת על עצמה . סיבוב שלם של צורָה הוא סיבוב של ! . 360 לאחר סיבוב של ! הצּורָה מכסּה את עצמהּ . לאחר ארבעה סיבובים של ° 90 תכסה הצורה את עצמה . זו הסיבה שבסדרה של צורות שזווית הסיבוב שלהן היא ° 90 יש 4 צורות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار