صفحة: 35

עמוד 62 בפעילות 8 התלמידים מיישמים את הבנתם לגבי שיקוף , הזזה וסיבוב . בדף הגזירה המתאים שבסוף החוברת לתלמיד יש שלושה ציורים של יונה ושלושה ציורים של מקל הליכה . לשניים מבין שלושת הציורים יש אותה מגמה , ואילו לציור השלישי יש מגמה שונה . ( יונה ב היא תמונת מראה של יונה א ושל יונה ג . מקל א הוא תמונת מראה של מקל ב ושל מקל ג . ) בסעיף א : רק אם ניקח את יונה א ואת יונה ג , נוכל להניח אותן על השולחן כך שתהיה ביניהן הזזה . רק אם ניקח את יונה א ואת יונה ג , נוכל להניח אותן על השולחן כך שיהיה ביניהן סיבוב . שימו לב , איננו דורשים לציין מהי נקודת הסיבוב . רק אם ניקח את יונה ב ואת אחת מהיונים א או ג , נוכל להניח אותן על השולחן כך שיהיה ביניהן שיקוף . דוגמאות : שיקוף : הזזה : סיבוב :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار