|
صفحة: 18
הנה הפתרון : לפי רמת התלמידים אפשר לסמן גם משולשים קהי - זווית המורכבים מכמה מצולעים : בפעילויות 8 ו - 9 ( עמוד 32 ) מסרטטים משולשים ישרי - זווית ומשולשים קהי - זווית על רשתות של נקודות . הכוונה היא שקדקודי המשולשים יהיו על נקודות הרשת וכדאי להשתמש בסרגל לסרטוט הצלעות . לסיכום פעילויות אלה - אם יש בכיתה מקרן , מומלץ להקרין את הרשתות האלה על הלוח ( מצורף דף רשת כזה בנספחים שבסוף המדריך , עמ ' 146 ) ולהזמין תלמידים לסרטט משולשים שונים מתאימים כדי להציג את המגוון האפשרי . מטרת פעילות 10 היא לתרגל שוב זיהוי של משולשים ישרי - זווית ומשולשים קהי - זווית ולמקד את תשומת לבם של התלמידים בקבוצת המשולשים שעדיין לא נתנו לה שם - משולשים שכל הזוויות שלהם חדות – בכך עוסק הדיון שבתחתית עמוד . 33 ִ דּיּוּן : נסּו לתת שם למּשלּשים האחרים : משלּשים
|
|