|
صفحة: 62
עם המורה 8 גזרו מדף הגזירה שבסוף החוברת את שלוש היונים ואת שלשת מקלות ההליכה . א . בחרו שתים מהיונים והניחו אותן על השלחן כך ששתיהן יתקבלו זו מזו : בה ֲ ז ז ה - אילו יונים בחרתם ? , בסיבוב - אילו יונים בחרתם ? , בשקוף - אילו יונים בחרתם ? , ב . חזרו על הפעילות שבסעיף א - הפעם השתמשו במקלות ההליכה . אילו מקלות בחרתם כדי להראות ה ֲ ז ז ה ? , אילו מקלות בחרתם כדי להראות סיבוב ? , אילו מקלות בחרתם כדי להראות שקוף ? , 9 רחל השתמשה בתחתיות של ספלים כדי להדגים שקוף , סיבוב וה ֲ ז ז ה . כתבו בכל סעיף מה זוג התחתיות מדגים . בפעילות 9 חשוב לשים לב שאי אפשר לקבל סיבוב או הזזה משתי תחתיות שהאחת מהן היא תמונת מראה של האחרת .
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
|