صفحة: 148

פעילות 4 התלמידים מתבקשים לאתר כתבה נוספת שבמרכזה בעלי חיים שנמצאים בסכנת הכחדה , ולכתוב לה סיכום שיביא את עיקרי הדברים לידיעת חבריהם לכיתה . מטרת הפעילות היא לאפשר לתלמידים להתנסות ביישום עצמאי של דרך העבודה שלמדו בפעילות הקודמת , וליצור גוף ידע חדש בכיתה שיתרום להרחבת הידע האישי של כל אחד מהתלמידים . לתלמידים מתקשים כדאי לאפשר לעבוד בזוגות – כמו שעבדו בפעילות הקודמת . הפרק " בין הורים לילדים " ( עמוד 40 בספר הלימוד , כרך ( 2 נושא הפרק פרק זה עוסק בהיבטים שונים של הורות ושל חיי משפחה . התלמידים יקראו שלושה טקסטים ספרותיים – שני שירים ופרק מספר , שבמרכזם עומד נושא זה . היצירות שנבחרו נכתבו בידי שלושה יוצרים מרכזיים : זאב , שדורות של ישראלים גדלו על ברכי ספר שיריו " פרחי בר" ( שכלולים בו בין היתר השירים " אבי לימד אותי לשחות" ו"אינני רודף לטאות (; " לאה גולדברג , שיצירותיה לילדים בפרוזה ובשירה הן מנכסי צאן ברזל של ספרות הילדים העברית ( בהן " מה עושות האיילות , " " יקינתון" ו"נסים ונפלאות (; " יונה טפר , שספריה לילדים נוגעים בין היתר

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار