صفحة: 88

יעדי החינוך הלשוני . 1 התלמידים יתנסו בהפקת מידע ( באותו נושא ) מטקסטים שונים באופיים ( קטע מידע רציף , כרזה , טקסט לא רציף הכולל קטעי מידע קצרים , תצלומים ) ויעמדו על האופן שבו סוגי המידע השונים משלימים זה את זה . . 2 התלמידים יתנסו בעבודה שיתופית של איסוף מידע , סיכומו והצגתו בפני עמיתים . . 3 התלמידים יתרגלו שיח עמיתים ( בקבוצה ) הכולל : הבעת דעה , הנמקתה , הגנה עליה , דיון ושכנוע . . 4 התלמידים ייחשפו ויתרגלו אסטרטגיות שיח דבור של הגעה להסכמה : דיון , הנמקה , שכנוע . . 5 התלמידים יתנסו בחשיבה ביקורתית ובחשיבה מסדר גבוה ( למשל על הנצחה , משמעותה ואופני הנצחה שונים . ( . 6 התלמידים לויתרג שימוש בטבלה לשם ארגון נתונים ( פעילויות הנצחה פרטיות וציבוריות . ( . 7 התלמידים ייפגשו באופן מודע ומונכח עם הרעיון ששפה ( שיח ) היא גם שדה של ידע שניתן ללמוד ממנו על " העולם ; " שביטויים ומילים המצויים בשיח יכולים לשמש כעקבות וכהפניות לאירועים היסטוריים ותרבותיים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار