صفحة: 167

ולא באופן פרטני היא גם דרך לאפשר לכל התלמידים להשתתף , וגם מהדהדת את הנאום עצמו – היא מהווה מעין הדגמה או המחשה של ה"אנחנו" שעליו מדברת מלאלה . שם הפרק : הפסקת אש ( כרך 1 עמ' ( 70 נושא הפרק הפרק בנוי סביב מכתב הקורא לשינוי ולהפחתת המדורות בל"ג בעומר מטעמים סביבתיים ובטיחותיים . מטרות הפרק מטרות תוכן . 1 התלמידים יתוודעו להשלכות הסביבתיות של מדורות ל"ג בעומר ולאפשרויות לשינוי המצב לצורך צמצום הפגיעה בסביבה , ויעסקו בזיקה של הטקסט לנושא הקיימות . . 2 התלמידים יקבלו הנחיות לבטיחות אש . . 3 התלמידים יקראו שיר הומוריסטי שקשור להווי החג . יעדי החינוך הלשוני . 1 התלמידים יעסקו בטקסט למטרת טיעון ושכנוע , בדגש על העלאת הצעות לשינוי כחלק ממטרת השכנוע . . 2 התלמידים יתנסו בהבעת דעה והנמקה בתוך שיח דבור . . 3 התלמידים ירחיבו את אוצר המושגים שלהם . . 4 התלמידים יתייחסו לשפת היומיום ולסלנג השגורים בפיהם מזווית חדשה . . 5 התלמידים יכתבו טיעון בנושא של איכות הסביבה . הערות והצעות להוראת הפרק המכתב שכתב אסף דקל מציע לצמצם את המדורות בל"ג בעומר . מאחר שחג זה הוא חג משמעותי עבור רוב הילדים ( ובעצם אחד החגים היחידים שהילדים לקחו עליהם בעלות כמעט בלעדית , החל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار