صفحة: 21

דיון 14 בכל סעיף כתבו מהו הקשר בין שתי המשוואות ופתרו אותן . כתבו שני זוגות של משוואות שבכל אחד מהם יש קשר כמו זה שמצאתם . 15 הסבירו מדוע לכל המשוואות שלפניכם יש אותו פתרון . x 16 תלמידים התבקשו לפתור את המשוואה = 3 ולהסביר את שיקוליהם בפתרון . 4 לפניכם שלושה פתרונות נכונים של התלמידים . הסבירו את דרך הפתרון של כל אחד מהתלמידים . איזו דרך לדעתכם עדיפה לפתרון משוואה זו ? הפתרון של דני : קו השבר מסמן גם פעולת חילוק . מכיוון שמחלקים את המונה 4–ב והתוצאה היא , 3 המונה חייב להיות : 12 פתרון : הפתרון של איציק : קו השבר מסמן פעולת חילוק . נכפול כל אגף של המשוואה : 4–ב אפשר לרשום גם כך : 4 פתרון : x = 12 הפתרון של אבי : אפשר לרשום את המשוואה כך : x = 3 4 נחלק כל אגף של 1 המשוואה ב– : 4 x 1 = 3 1 4 4 4 פתרון : x = 12 17 פתרו את המשוואות ובדקו את הפתרונות על ידי הצבה . 18 פתרו את המשוואות בדרך הנוחה לכם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار