|
صفحة: 89
30 בכיתה נערך מבחן . 35 תלמידים עברו את המבחן , 5–ו לא עברו . א . כמה תלמידים נבחנו ? ב . מה השכיחות היחסית של ציון “ עובר “ בכיתה ? כתבו את התשובה גם כשבר פשוט וגם כאחוזים . ג . מה השכיחות היחסית של ציון “ לא עובר “ בכיתה ? כתבו את התשובה גם כשבר פשוט וגם כאחוזים . ד . איזו מהדיאגרמות שלפניכם מתאימה לתיאור הנתונים ? 31 במבחן במתמטיקה התקבלו התוצאות המתוארות גם בטבלה וגם בדיאגרמת העוגה . א . כתבו את טווחי הציונים באזורים המתאימים בדיאגרמת העוגה . איזה טווח ציונים מתאים לאזור ? B ב . מה השכיחות של ציון בטווח ? 81-100 איפה נוח יותר לראות - בטבלת השכיחויות או בדיאגרמת העוגה ? ג . מה השכיחות היחסית של ציון בטווח ? 81-100 איפה נוח יותר לראות - בטבלת השכיחויות או בדיאגרמת העוגה ?
|
|