صفحة: 30

10 מיכל הפעילה תנור אפייה שהתחמם עד שהטמפרטורה הגיעה , 150 ! C–ל ואז היא הכניסה מאפה לתנור . אחרי חצי שעה היא הגבירה את חום התנור עד שהטמפרטורה הגיעה . 200 ! C–ל לאחר 10 דקות אפייה בטמפרטורה זו כיבתה מיכל את התנור והניחה למאפה להתקרר בתוכו . א . סרטטו במערכת הצירים הנתונה גרף המתאר את הטמפרטורה בתנור מתחילת הפעלתו . ב . בכל תחום אפיינו את הקו - עולה , יורד או קבוע . 11 מכונית יצאה מחיפה לערד . בערד עצרה המכונית לזמן קצר . בדרך חזרה מערד לחיפה שוב עצרה המכונית לזמן קצר , והמשיכה לחיפה . א . סרטטו מערכת צירים . סמנו בציר x את הזמן שעבר מתחילת הנסיעה , ובציר - y את המרחק מחיפה , הגדירו תחומים ( בדומה למשימה ( 9 לפי האירועים בסיפור , וכתבו את האירועים במערכת הצירים . ב . בנו במערכת הצירים גרף המתאר את המרחק של המכונית מחיפה במשך זמן הנסיעה . ג . בכל תחום כתבו את אפיוני הקו : עולה , יורד או קבוע . ד . כמה גרפים שונים המתארים את המרחק של המכונית מחיפה במשך זמן הנסיעה יכולים להתאים לסיפור ? ה . סרטטו מערכת צירים נוספת . סמנו בציר x את הזמן שעבר מתחילת הנסיעה , ובציר - y את המרחק מערד . 1 בנו במערכת הצירים גרף המתאר את המרחק של המכונית מערד במשך זמן הנסיעה . 2 בכל תחום כתבו את אפיוני הקו : עולה , יורד או קבוע .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار