صفحة: 16

ליקוט מידע . 1 מה היו יעדי החינוך של כי"ח וכיצד השתקפו בתכנית הלימודים ? . 2 מה הייתה תגובת החברה היהודית להקמת בתי ספר של כי"ח ? . 3 אילו תמורות דמוגרפיות יצר הקולוניאליזם בחברה ה יהודית ? לדיון . 1 מה היה חלקם של יהודים ממערב אירופה בתהליך המודרניזציה של יהודים בארצות הים התיכון ? . 2 מה היו תוצאות ההתמערבות ומהמודרניזציה בחברה היהודית ? הבחינו בין תוצאות כלפי פנים כלומר בתוך החברה היהודית לבין תוצאות ביחס לחברה המוסלמית . פעילות תאר יום לי מודים בבית ספר של כי"ח קריאת תמונה התבוננו בתמונות בעמ' 56 מה ניתן ללמוד מן העובדה שיש בתי ספר נפרדים לבנים ולבנות ? השוו תמונות אלה לתמונות בעמ : 58 מה ההבדל במראה המורים ? באיזו שפה מלמדים בכותאב ? מי התלמידים בכותאב ? להרחבה : על בתיה"ס של כי"ח ראו באתר תולדוט : ההוראה בבתי הספר של " כל ישראל חברים" http : // lib . toldot . cet . ac . il / pages / item . asp ? item = 7738 על היהודים בתקופה הקולוניאלית ראו באתר תולדוט מאמר : היהודים בתקופה הקולוניאלית : היהודים בסביבתם http : // lib . toldot . cet . ac . il / pages / item . asp ? item = 15692 ספרות אלבר ממי , נציב המלח , הוצאת עם עובד , 1960 בספר תיאור משבר הזהות ה יהודית בטוניס מנקודת מבטו של נער החי בתווך בין התרבות האירופית - נוצרית לבין החברה הערבית - מוסלמית .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار