صفحة: 199

פעילות 5 כדאי להנחות את הילדים לקרוא את השיר שבחרו כמה פעמים בקריאה שקטה , לעצמם , כדי לחוש במרכיבים המיוחדים שרצוי שיתנו עליהם את דעתם בקריאה מול הכיתה : לדייק בקריאת מילים לא מוכרות או ארוכות ; לשים לב לחריזה , לחזרות , למילים מצחיקות או יוצאות דופן ( כמו " זבזב" בשיר שק ראנו ;( בשלב הבא כדאי לשים לב לנושא של השיר ולסיפור שהוא מספר ולחשוב : מה כדאי להדגיש ? באיזה מקום בשיר כדאי לעצור לרגע , ובאיזה מקום כדאי לקרוא במהירות ? איפה יש מקום לקריאה רצינית , ואיפה – לקריאה המדגישה את ההומור ? כדאי להציע לילדים להתכונן לקריאה הפומבית ב זוגות , כדי לעזור לעצמם להתגבר על ההתרגשות , וכן להקליט את עצמם בזמן ההכנה כדי שיוכלו להתרשם מהתוצאה ולתקן מה שאפשר לפני הקריאה בקול בכיתה . כדאי להתארגן כך שבכל יום יהיו מוכנים שניים או שלושה ילדים , וכך בתוך כשבועיים יסיימו כל ילדי הכיתה את הקריאה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار