صفحة: 126

הפרק " סיפור ציור" ( עמוד 63 בספר הלימוד ) בפרק מופיעה תת - הסוגה עלילון ( קומיקס . ( באמצעות ה"ציור - סיפור" על אורי כדורי , יצירתם המשותפת של המשוררת לאה גולדברג והצייר אריה נבון , אנו מכירים לילדים טקסט רב ייצוגי שבו הציור והסיפור משלימים זה את זה . בסוגה הזו ניתנת חשיבות דומה למילים הכתובות ולציורים ( בטקסט רב ייצוגי מידעי , למשל , יכול להיות מצב שבו המפה או התמונה מדגימים חלק מהטקסט הכתוב . ( הדגש בפרק מושם על הבנת הסדר הכרונולוגי של האירועים , ומובהרת בו התרומה של כל מרכיב – הסיפור והציור – לעלילה . העלילון המוצג בפרק , מטרתו לשעשע את הקוראים ולהצחיקם . במהלך הקריאה כדאי להדגיש את ההומור המופיע ביצ ירה , הן בציור הן בטקסט הכתוב . לפני הקריאה אפשר לשאול את הכיתה אם מישהו מכיר קומיקס ( מעיתוני ילדים או מחוברות קומיקס . ( הילדים שמכירים קומיקס יכולים לספר לחבריהם על המאפיינים שלו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار